Bloc

A molt pocs kilòmetres de Can Gat Vell podeu gaudir de tot l’encant de l’Empordà i de les millors platges de la Costa Brava.

  • 01.05.2020

    Durant el confinament del COVID-19

    Ja feia moltes setmanes que tenia ganes d’escriure un nou article pel meu bloc i no trobava el moment ni tenia suficient inspiració per fer-ho. Començava un article i després el deixava etc. i així anaven passant els dies.

    Ara, amb el confinament des del dissabte 14 de març, trobo la tranquil.litat mental i el temps per escriure algunes línies.

    VEURE MÉS
  • 08.01.2020

    Les Orenetes de Can Gat Vell

    Com molts de vosaltres ja sabeu, la decisió de venir a viure en un ambient rural i així allunyar-nos de la ciutat va ser per un desig de gaudir de la natura, d’observar els ocells, conviure amb les formigues i tot tipus d’insectes. Cada animaló és un món i digne de ser “estudiat”.

    Doncs començarem per l’oreneta, l’ocell que més m’ha fascinat durant el 2019 i que he tingut la sort de poder observar a diari.

    VEURE MÉS
  • 28.05.2018

    Las actividades que os recomendamos por aquí …

    Por propia experiencia nos gusta conocer las actividades que podemos realizar cuando estamos de vacaciones o de escapada de fin de semana. Es también verdad que a veces no nos da tiempo hacer ninguna pero el saber que podemos ocupar algunos momentos nos da cierta seguridad ! pensamos … seguro que no nos vamos a aburrir ! Pues por aquí seguro que no os vais a aburrir, hay tantísimas cosas para hacer y de hecho las hemos probado todas o casi todas, por lo que os recomendamos las siguientes. Por eso las hemos clasificado por “sector” para así contentar y dar respuestas a todos los gustos … desde la acuática al aire, desde la tranquila a la aventurera, estamos convencidísimos que alguna o algunas os gustarán ! Además como hemos creado una red bueno más bien una telaraña de colaboradores, estamos muy contentos de poder recomendarlos también. Que disfrutéis mucho no … muchísimo !

    VEURE MÉS
  • 24.04.2018

    La Historia de Can Geli, ahora Can Gat Vell

    La vida de Can Gat Vell, su historia … nuestro pasado

    Los primeros documentos del actual Can Gat Vell (bajo el nombre de Can Geli hasta los años 1985), nos comentan, datan del siglo XI, al igual que la gran mayoría de las casas de Llampaies, al entorno de la Iglesia Sant Martí de estilo románico del siglo XII. Sin embargo las primeras piedras que se han encontrado tenían la grabación de 1760 y 1781. Recuerde que Llampaies está mencionado en una bula de Benet VIII que confirma los bienes de Sant Esteve de Banyoles.

     

    VEURE MÉS
  • 13.02.2018

    ¿ Por qué una casa rural ?

    ¿ Por qué una casa rural ?

    Muchas veces me he preguntado y pregunto a las persones que nos visitan el motivo de su visita. Todos coinciden en que buscan un sitio tranquilo, lejos de la ciudad … y que necesitan desconectar aunque sea un fin de semana.

    VEURE MÉS

Can Gat Vell Turisme Rural  |  Carrer del Puig 3, 17465 Llampaies Saus Camallera – Alt Empordà   ·    info@ruralgatvell.cat   ·    M. (+34) 639 99 47 37    ·    T. (+34) 972 79 42 85